FANDOM

Fanseriál

Název:

Star Trek Continues

Tvůrci:

Vic Mignogna, Steven Dengler, John Broughton

Datum:

24. 5. 2013 - současnost

Jazyk:

Angličtina

Délka:

3x50 min

Typ:

Hraný

Fandom:

Star Trek

Žánr:

Nezadáno

URL:

http://www.startrekcontinues.com/episodes/

Stáhnout:

Nezadáno

Star Trek Continues je fanouškovský seriál z prostředí Star Treku, který přímo navazuje v místech, kde skončila Originální série. Pojednává tedy o první pětileté misi kapitána Jamese T. Kirka a zbytku jeho posádky, hlavně pak pana Spocka a doktora McCoy.

EpizodyEditovat

Doposud byly natočeny tři epizody tohoto seriálu, nicméně jeho natáčení stále pokračuje a další epizody budou následovat.

Pilgrim Of EternityEditovat

Bůh Apollon, známý z TOS epizody "Kdo truchlí pro Adonise?", se opět dostává na Enterprise a kapitán Kirk se svou posádkou musí zjistit, proč tam je a z jakého důvodu vypadá o několik desetiletí starší a slabší, než jakého ho naposledy spatřili.

Zajímavostí této epizody je, že Michael Forest, který hrál Apollona, si tuto roli zde zahrál znovu.

LolaniEditovat

Enterprise nalézá opuštěnou Tellaritskou loď, na jejíž palubě jsou všicni mrtví, až na mladou orionskou otrokyni. Kapitán Kirk musí nejen řešit záhadu, jak se stalo, že všichni Tellarrité zemřeli, hlavně se musí vypořádat s morálním problémem, který mu vyvstal; předat Orionku zpět jejímu majiteli otrokáři, jak nařizují orionské zákony, které Federace ctí, nebo se vzepřít rozkazu Velení Flotily a nevydávat ji?

Fairest Of Them AllEditovat

Zdrcadlový kapitán Kirk se vrací na svou loď po nedobrovolném výletu do paralelního vesmíru a musí se vypořádat s chaosem, který na jeho lodi zůstal po působení paralelního Kirka. Komandér Spock mezitím zvažuje, jestli poslední slova druhého kapitána byla pravdivá a jakou naději by měl ve své snaze uspět.

VignettesEditovat

Kromě samotných téměř hodinových epizod natočili tvůrci také takzvané "vignettes", což jsou krátké scénky s různorodým obsahem. 

  • Turnabout Intruder - Scénka přehrávající posledních několik minut TOS dílu "Cizincem ve vlastním těle"
  • You've Got The Conn - Sulu, Chekov a Uhura si při noční směně vyzkouší, jaké je to sedět v kapitánském křesle.
  • Happy Birthday, Scotty - Scotty má narozeniny... téměř, protože se na loď dostane jedna zajímavá zásilka vybavení.

OdkazyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki