FANDOM

Skupina

Název:

Slash Cz/Sk

Zakladatel(ka):

Benny

Členové:

Nezadáno

Založeno:

13 červenec - současnost

Typ:

FB skupina

Fandom:

Multifandom

URL:

https://www.facebook.com/groups/265560200314433/

Slash Cz/Sk je výlučně československá facebooková skupina zaměřující na sdílení jakýchkoliv materiálů týkajících se slashe, femslashe a veškerého dětí kolem. Zvláště se jedná o fanarty, fanvidea a odkazy na fanfiction, ale také debaty o shippování.

Původně byla tato skupina založena jako zcela otevřená, všem uživatelům facebooku přístupná skupina, která měla za cíl sdružit na jednom místě všechny příznivce slashe a femslashe. Po diskuzích ohledně viditelnosti příspěvků přátelům lidí sdružených ve skupině byla tato skupina uzavřena pro běžného uživatele facebooku a v důsledku toho vznikla skupina s názvem OpenSlash Cz/Sk.

HistorieEditovat

Historie skupiny a důležité udáslosti, které se v souvislosti s ní událi.

Červenec 2014 - Vznik skupinyEditovat

Popudem k založení skupiny byla vznik jiné facebookové skupiny s názvem "Star Trek Shipping Cz/Sk" a také výrazná absence otevřené a všeobecné skupiny zaměřující se na slashovou a femslashovou tématiku.

23 červenec - Uzamčení skupinyEditovat

Ani ne měsíc po vytvoření skupiny se strhla rozsáhlá debata o její přístupnosti veškerým uživatelům facebooku, během které několik členů odešlo. V návaznosti na tuto událost se zakladatelka Benny rozhodla skupinu uzavřít pro běžného uživatele facebooku a sama ji, z důvodů vlastního přesvědčení, opustila. Důsledkem tohoto kroku bylo založení skupiny OpenSlash Cz/Sk.

V síti Wikia

Náhodná Wiki