FANDOM

My Immortal je fanfikce od Tary Gilesbie z fandomu Harry Potter, která se proslavila přídomkem nejhorší fanfiction, jaká kdy byla napsána. Mnozí se domnívají, že jde o záměrnou parodii na amatérské pokusy začínajících nezkušeních autorek fanfiction. My Immortal paroduje fenomén Mary Sue, emo subkulturu a špatnou fanfiction obecně, včetně očekávaně mizerného pravopisu.

Fafikce byla původně v roce 2006 publikována na FanFiction.netu, ale z neznámých důvodů byla odstraněna. Po zaslání fanouškovké petice za její navrácení se však znovuobjevila.

Děj Editovat

Hlavní hrdinkou tohoto 44 kapitolového příběhu je sedmnáctiletá "goffička" Ebony Dark'ness Dementia Raven Way. Její jméno se však během každé kapitoly několikrát mění (Enoby, Egogy, Enooby). Ebony se romanticky sblíží s Draco Malfoyem a s přátelí se s mnoha dalšími známými postavami. Harry Potter si v této fanfikci nechává říkat Vampír, zatímco Hermiona se přejmenovala na B'loody Mary. Snape a Remus Lupin jsou odhaleni jako pedofilové. Většina postav se považuje za "goffiky" a chodí do zmijozelské koleje a poslouchá "goffické" kapely jako například My Chemical Romance.

Profesorka Sinistra odhalí Ebony, že kdyby Voldemort poznal v mládí lásku odvrátilo by to mnohé zlé věci a tak se Ebony musí vrátit zpět v čase a svést ho.

Reakce Editovat

V rámci subžánru badfiction se My Immortal těší značné popularitě. Tato fanfikce byla nesčetněkrát glosována, zpracována jako film či fornou dramarického čtení a má i svou vlastní fanouškovskou otevřenou encyklopedii.

Odkazy: Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki