FANDOM

Osoba

Přezdívka:

Lanevra

Alias:

Lana, Lanevra Silver

Typ:

Spisovatelka, Cosplayer

Fandom:

Buffy, přemožitelka upírů, Angel, Dracula, Dexter, Sherlock Holmes, Harry Potter, Star Trek, Kuroshitsuji, Avengers, Hobit, LOTR, Supernatural

Skupina:

Řád Hříchů Severuse Snapea, Snapeofilky

Web:

https://lanevra.wordpress.com/

Ostatní:

Nezadáno

Lanevra je autorka fanfiction a originální tvorby, spoluzakladatelka fanouškovské encyklopedie Fanpolis.

Při psaní povídek, které publikuje na svém webu „Atra Animus“, se zaměřuje zejména na slash, ale zdaleka ne jen na něj. Ráda experimentuje s páry, náměty, je průkopnicí neprobádaných vod, neboť často zkouší právě to, čeho se u nás nedostává. V rozhovoru pro belldandy v roce 2013 uvedla: „Ráda mám tu povídku, kterou zrovna píšu, tou žiji a tu mám stále v hlavě.“ (Celý článek je zde.) Její díla jsou rozsáhlá, spletitá, velmi promyšlená, plná postav a někdy jsou psána v cyklech či po knihách. Příkladem za všechny by mohl být cyklus z fandomu Harry Potter začínající povídkou Nedostupnost přátelství, který byl dokončen v roce 2014, obsahoval dohromady 6 dílů a činil přes 500 tis. slov.

Někdy na přelomu roku 2014/2015 přechod na novou adresu na wordpressu. Stará stránka zůstává téměř nezměněná jako archív. 

V roce 2015 vyšla ukázka Lanevřiny povídky v časopisu A2 v čísle věnovaném fanfiction.

Fandomy Editovat

Fandomy ve kterých autorka tvoří

Odkazy Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki