FANDOM

Kemonomimi je japonský termín pro zvířecí uši. Označují se tak lidské postavy vybavené zvířecíma ušima a většinou také ocasem, ať už jsou tyto prvky falešné či mají být reálnou součástí fiktivní postavy.

Kemonomini je zvyklost obvyklá a rozšířená zejména v anime a manga fandomu, velmi oblíbený je například v Naruto fandomu. Pronikl ale i do mnoha západních mediálních fandomů. Kemonomimi jeví jistou spřízněnost s furry postavami, ale kemonomimi si ponechávají více lidských znaků. V jistém smyslu představují mírnější a obecnému vkusu přijatelnější verzi furry.

Kemonomimi jsou vesměs vnímány jako roztomilé (japonskými termíny - kawaii nebo moe). Kemonomimi postavy mohou být již součástí kanonického díla, ale mohou být také fanouškovskou verzí původně zcela lidských postav.

Nejobvyklejší a nejoblíbenější formou kemonomimi jsou postavy s kočičíma ušima, tzv. nekomimi, též catboys nebo catgirls. Catboyfic jsou velmi populární i v ne-japonských fandomech.[1] Populární jsou rovněž postavy se zajičíma (usagimimi) či liščíma ušima (kicunemimi).

Zdroje: Editovat

  1. http://fanlore.org/wiki/Kemonomimi

V síti Wikia

Náhodná Wiki