FANDOM

Web
Gallifrey.cz.png
Gallifrey.cz - Aktuální

Název:

Gallifrey.cz

Zakladatel(ka):

Moire, Buchy, Nesbin

Správci:

Moire

Založeno:

3.8.2011

Typ:

Informační web

Fandom:

Doctor Who

URL:

http://gallifrey.cz/

Gallifrey.cz je webová stránka zaměřená na dění kolem seriálu Doctor Who a jeho spin-offu Torchwood. Na webu jsou pravidelně vydávány novinky z natáčení, vychází tu články a překlady zahraničních článků od fanoušků seriálu a k dispozici jsou titulky k obnoveným sériím a dokumentům, je tu databáze z informacemi o Whouniversu. Členové Galllifrey týmu rovněž uveřejňují fanfikce a pořádají literární soutěže. Zvažují i další aktivity, například překlad DW knih.

VznikEditovat

Web Gallifrey.cz vznikl v r. 2011, kdy se 3 členové ze stránek sg-portal.eu rozhodli pro jeho založení. Moire a Buchy pracovali na tvorbě kódu a vizuálu webu, zatímco Nesbin pomalu začínal plnit databázi obsahem. Stránky prošly velkým vývojem, postupně byly přidány nové a nové kategorie, rozšířen záběr na Torchwood, The Sarah Jane Adventures a aktivity herců, kteří se objevili v Doctoru Who. V současné době je ve vývoji nový design webu, který zjednodušší správu a umožní tak přidávat více informací a také vkládat je častěji.

CílEditovat

Gallifrey.cz si vzala za cíl stát se jedním z nejlepších česko-slovenských webů o seriálu Doctor Who, který bude podávat aktuální informace, bude obsahovat rozsáhlou databázi a umožní zbudovat ještě větší fanouškovskou základnu. Formou soutěží by také ráda pomohla vzniku nových fanfikcí, favidů či fanartů. Cílem je také rozšířit Gallifrey o kompletní sekci Torchwood a The Sarah Jane Adventures. V diskuzi jsou také další sekce.

Co na stránkách najdete?Editovat

Odkazy: Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki