FANDOM

Osoba

Přezdívka:

Extasy

Alias:

Nezadáno

Typ:

Autorka

Fandom:

Adam Lambert, HP

Skupina:

Nezadáno

Web:

http://velvetextasy.blog.cz/

Ostatní:

Nezadáno

Extasy je pseudonym autorky píšící RPS . Její specialitou je fandom zvaný Adommy, nejvíce rozšířený mezi fanoušky Adama Lamberta , současného představitele glam popu. Psaní slash žánru se věnuje od roku 2010. Mezi její další oblíbené fandomy patří Adafy, YunJae, Kokame, nebo krátké povídky s dvojčaty Kaulitzovými. Zároveň se věnuje tvorbě fan artu a fan videí.  Mezi její nejznámější povídky patří historické drama Pán cti , exotický Waterfall , Castaway z prostředí chlapeckého internátu, či slash variace na 50 odstínů šedi s názvem Valleysecret . Mezi jejími čtenáři je asi nejoblíbenější povídka Ospalá díra Před několika lety se Extasy pustila do zajímavého počinu ve spolupráci s blogerkou Undertaker. Povídka Člověk je experimentující zvíře vznikala za pomoci ručně psaných dopisů.<p style="margin-bottom:0cm">V nedávné době se autorka také rozhodla pokusit o fandom HP. Prozatím má na kontě několik jednodílných povídek a dvě kapitolové Snarry - Krvavý polibek a Dračí doupě.

V současnosti se autorka věnuje psaní RPS povídek s nádechem yaoi. Lásku k japonské kultuře a poodkrytí zákulisí japonských uměleckých agentur promítá do své zatím poslední povídky s názvem Rivalové.

Odkazy: 

V síti Wikia

Náhodná Wiki