FANDOM

Web
CONtejner.png
Aktuální hlavní strana

Název:

CONtejner

Zakladatel(ka):

Nezadáno

Správci:

Nezadáno

Založeno:

2013 - současnost

Typ:

Informačí web

Fandom:

Multifandom

URL:

http://www.contejner.cz/

CONtejner je webový portál sdružující všechny občany České a Slovenské republiky, kteří jsou možná společností jinak pokládáni za blázny. Oblékají se do kostýmů, které si často sami ušijí a jinak dotvoří a navíc se ještě scházejí na takových podivných, někdy možná až podezřelých, akcích, většinou nazývaných CONy, LARPy, či Otaku srazy…

Tento web má za úkol podat co nejkvalitnější informace o pořádaných setkáních, o tom, jak si vůbec takový kostým vytvořit, jak s tím začít a kam s tím pak zajít. Měl by také sloužit jako poradna a diskusní portál, kde by se mohlo omílat jen a pouze to, co nás tolik baví. Zároveň by měl podávat informace o nás jako o "skupině lidí" těm, co o nás a našich aktivitách zase tolik nevědí.. Ať již jen nosíte kostým, nebo aspirujete na cosplay, vítejte! Nejde o to, zda jste fanouškem Star Wars, Zeměplochy, Anime, Sherlocka, nebo středověkých dějin naší Země, všichni patříte do CONtejneru! Tak se tím smiřte.. to jenom tady najdete to, co hledáte!

Co zde najdete? Editovat

  • Můžete se listovat funkčním kalendářem akcí. Ten sice není úplný, ale (ne)pravidelně ho budeme doplňovat. U mnoha CONů totiž ještě ani nebylo datum konání uveřejněno..
  • Samozřejmě také můžete dopodrobna prozkoumat, co to vlastně CONtejner je a kdo se o něj tak nějak, v rámci možností, stará.
  • Najdete tu také slovník, ve kterém si můžete třeba doobjasnit některé z cizích pojmů. A opět, pokud ve slovníčku nějaký pojem schází, stačí jen napsat.
  • Na co také nesmím zapomenout je zdejší fórum. V něm máte možnost diskutovat o svých oblíbených knihách, seriálech, manze, historii, případně si vyměnit rady ohledně tvorby kostýmů
  • Možnost nahrát fotku do fotogalerie cosplayů
  • Možnost diskutovat v naší diskusní skupině na facebooku
  • A mnoho dalšího!

V síti Wikia

Náhodná Wiki