FANDOM

Osoba

Přezdívka:

belldandy

Alias:

Nezadáno

Typ:

teoretička

Fandom:

Harry Potter, Star Trek, Doctor Who

Skupina:

Nezadáno

Web:

http://belldandy.webnode.cz/

Ostatní:

Nezadáno

belldandy je teoretička v oblasti fanologie, zvláště pak fanfiction, fanartu a slashe, a spoluzakladatelka fanouškovské encyklopedie FanPolis. Na svém webu „belldandy o slashi“ zprostředkovává od roku 2012 vše, co ji při čtení napadne, své postřehy o slashi, fanfikcích, fanartu, fanvideích a mnoha dalších příbuzných tématech.

Za svou „kariéru“ již například pod záložkou Big Name Fan sestavila mnoho portfólií pro ni zásadních autorů fanfiction spolu s výpisem jejich známých děl. Její rubrika TOP neboli NEJ obsahuje žebříčky oblíbenosti povídek různých pairingů či témat (za všechny články např. Pět mých oblíbených vedlejších párů, Deset mých nejoblíbenějších snarry, Tři mé oblíbené mpreg fanfikce atd.), které zdaleka nejsou jen výčtem čísel a děl. Její rozbory fanfikcí, termínů a dalších věcí jdou velmi do hloubky a nahlížejí na dílo z různých stran. Beldandy také provedla několik rozhovorů s autory fanfiction a fanartů a uskutečnila u nás velký průzkum na poli AU a m-pregu. V současné době se věnuje zejména fanouškovské encyklopedii Fanpolis.

OdkazyEditovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki